ŚWIĘTA, ŚWIĘTA I PO!

Hej, na początek przepraszam was za nie złożenie życzeń, ale mam nadzieję, że wiecie czego wam życzę.

Co do prezentów dostałam:
kasę, jak to zwykle bywa :/


od chłopaka :D


Zara, ok 99 zł


Zara, ok 99zł


H&M, ok 80 zł


Nie wiem co i jak, ale ślicznie pachnie :D


Zarąbista :)


Hahahahahahaha, będzie rozrywka ;)


niby dla dziecka, ale nie tylko ;)


Mój ulubiony <3

a dzisiaj zamiast obrazka będzie cytat :)


"Kiedy byłam już wystarczająco duża, żeby interpretować pewne znaki, odgadłam, że Irlandczyk zakochał się w mojej Nini, chociaż jest o dwadzieścia lat młodszy, a jej nigdy nie przyszłoby do głowy, żeby zdradzić mojego Popo. To platoniczna miłość jak z powieści wiktorianskiej" Isabel Allende, Dziennik Mai

i piosenka http://www.youtube.com/watch?v=vyjNCFje8bc 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz