TMI TAG :D

Szczerze mam nogę w szynie i nudzi mi się :P
Mam dla was dzisiaj TMI tag czyli too much information.
Na yt szaleje moda na tagi, więc postanowiłam zrobić, go tutaj :D
naszykujcie sobie herbatkę i mam nadzieję, że Wam się spodoba :D




1. Co masz na sobie ?
Obecnie szorty (bo noga z szynie) i koszulkę z kotkiem z housa.



2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ?
hmmm… nie wiem J



3. Czy kiedykolwiek miałaś 'straszne zerwanie' ?

nie ;)



4. Ile masz wzrostu ?

Ponad 169 cm.... ^^



5. Ile ważysz ?

Około 45-6 kg



6. Jakieś tatuaże ?

Nie, ale chciałabym
Jedna dziurka w każdym uchu.


ooo brakuje 7 (?!)



8. OTP ? (one true pairing) *czyli jakaś ulubiona para filmowa/telewizyjna itp.*

hmmmmm.... myślę, że Ursula Andress i Sean Connery  w Doctor No (007) i Jesse i Leslie w Most do Terabithii



9. Ulubiony program (serial) ?

Project Runway <3


10. Ulubione zespoły ? 

U2, Coma i Arctic Monkeys



11. Coś, czego Ci brakuje ? 
<3 <3 jedzenia <3 <3



12. Ulubiona piosenka ?




13. Ile masz lat ?

14, jeszcze 16 dni ;(


14. Znak zodiaku ?

bliźnięta ;)


15. Czego szukasz u partnera ?

opiekuńczy, słodki i nie głupi :D


16. Ulubiony cytat ?

Tu deviens responsable pour toujours de ce que tu as apprivoisé. 

Musisz być odpowiedzialny za to co oswoiłeś

17. Ulubiony aktor ?

Kocham Deepa, Timberlake’a i Efrona 


18. Ulubiony kolor ?

czarny <3 fiolet, mięta i czekoladowy, czyli brązowy


19. Głośna muzyka czy cicha ?

Zdecydowanie głośnia....


20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna ?

do łóżka z lodami i najlepiej Kubą <3


21. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?

Jeżeli nie liczyć mycia włosów to z 10 minut


22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?

35 min? A głównie wynika to z tego że jestem jeszcze niewyspana.... więc wszystko robię wolniej


23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce ?

sory, jestem karateką, bije się 2 razy w tygodniu xD


24. TURN ON - Co Cię kręci/Co Ci się podoba u chłopców?

jak są męscy <3 bo facet powinien umieć przenieść cegłę :P jeszcze jak są zabawni i dużooooo gadają :D


25. TURN OFF - Co Ci się nie podoba u chłopców?

zarozumiałość, jak nie dbają o siebie, i są no tacy „lovelas

26. Powód dla którego dołączyłaś do BLOGSPOT?
ciekawe pytanie, namówiła mnie moja koleżanka do założenia bloga modowego, ale mój jest bardziej „lajfstajlowy


27. Czego się boisz ? 

psów :/


28. Kiedy ostatnio płakałaś ?

dzisiaj na lekcji przez Julkę, ale ze śmiechu :P


29. Kiedy ostatnio powiedziałaś że kogoś kochasz ? 

wczoraj… chyba albo i dzisiaj, nwm


30. Co oznacza Twój Blogspot name?

Mania :* moje imię…. Uuu uu taka tajemnicza :P


31. Ostatnia przeczytana książka ?

Mały Książę <3 :’)


32. Książka, którą aktualnie czytasz?

dzisiaj skończyłam Małego Księcia ;)


33. Co ostatnio oglądałaś ?

Ukrytą prawdę ;>


34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ?

z Julką i moim tatą jak się mnie pytał czy coś mi przynieść, bo tak trochę nie mogę się ruszać -,-


35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś SMS'a ?

KUBA <3 KUBA <3 KUBA <3 KUBA <3 KUBA <3 KUBA <3 KUBA <3 KUBA <3 KUBA <3 KUBA <3 KUBA <3 KUBA <3 KUBA <3 KUBA <3 KUBA <3 KUBA <3 KUBA <3 KUBA <3 KUBA <3 KUBA <3 KUBA <3 KUBA <3 KUBA <3 KUBA <3 KUBA <3

Moje lovki <3 (przyjaciel :P)

36. Ulubiona potrawa ? 

LODY <3


37. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?

Markham :* 


38 Ostatnie miejsce w którym byłaś ?

W szpitalu L


39. Czy ktoś Ci się teraz podoba ?

hahhahahhahaha nie jestem świnią i powinnam odpowiedzieć, że mój chłopak, ale…



40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś ?

Kubę, jak dzisiaj przyjechał z lodami J




41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził ?

4 godziny temu na asku -,- frajerzy :P



42. Ulubiony smak ?

jedzenia xD



43. Na jakich instrumentach grasz ?

nerwy, struny głosowe i wszystkie proste w obsłudze instrumenty ;)


44. Ulubiona część biżuterii ?

zegarek


Muszę wam napisać, że na tym miałam przerwę, bo Kubie zachciało się babeczek z musem truskawkowo-melisowym i musiałam obierać truskawki :> przepis jutro :D


45. Ostatni uprawiany sport ?

Karate


46. Jaka piosenkę ostatnio śpiewałaś ?

happysad- Psychologa! Z Kingą <3 :*


47. Ulubiony teks na podryw ?
Czy to twój kasztan? :P

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?

Nie


49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?

Z Kubą, znaczy teraz ;)



50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ?

kto chce J

no to papatki :*
                                                     no       to             papatki              :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz