♥ 25 PRZYPADKOWYCH FAKTÓW O MNIE! ♥ 


Hejka moi kochani! ♥ 
Na wstępie chciałabym Was poinformować o zmianach, które się pojawiły :)

You can translate my posts :)

Oraz zachęcam Was do kliknięcia G+

NO TO CO? 
Zaczynamy? :)

  1. Nazywam się Maria Polus.
  2. Na drugie imię mam Małgorzata.
  3. Mam 15 i już prawie pół roku.
  4. Urodziłam się 13.06.1999r.
  5. Od urodzenia mieszkam w Mysłowicach.
  6. Pierwszy film na jakim byłam w kinie to Kubuś Puchatek i do teraz pamiętam scenę, kiedy Kangurzyca myje Maleństwo :)
  7. Od zawsze lubię Wojownicze Żółwie Ninja.
  8.  Kiedy byłam mała uwielbiałam, i dalej uwielbiam, Eltona Johna.
  9. Wszystko zaczęło się kiedy oglądałam film Bob Budowniczy i tam Leon Mazurek śpiewał piosenkę Crocodile Rock ;)
  10. Kocham Siemiany i uważam, że to najpiękniejsze miejsce na świecie (więcej o Siemianach: Wakaaacjeeeeeeeeeee!!!)
  11. Chyba najdłużej znam Kaśkę, chociaż Zuzę też znam "kopę lat" :P
  12. W podstawówce zawsze miałam w dzienniku nr 13 
  13. Teraz mam o 10 więcej czyli 23.
  14. Od małego oglądam M jak miłość. Teraz już troszkę odpuściłam, ale do zeszłego roku to był stały punkt mojego życia.
  15. Moim ulubionym owocem jest grejpfrut (nwm czy tak się to pisze :P).
  16. Ostatnio Mania ma manie na palenie świeczek.
  17. Zbieram aniołki.
  18. Jestem fanką Mariusza Czerkawskiego (Zdjęcie z ig )
  19. Czasami lubię słuchać jazzu.
  20. Bardzo lubię chodzić na zakupy z tatą :)
  21. Strasznie nie lubię chodzić w spódniczkach.
  22. Nie lubię róż, za to kocham konwalie :)
  23. Znam 2 osoby, które urodziły się w tym samym dniu w tym samym szpitalu i jedną, która urodziła się 3 lata wcześniej w ten sam dzień.
  24. Zbieram Harper's Bazaar ♥ Jest to mój ulubiony magazyn (po ludzku gazeta xd)
  25. Jestem uzależniona od jedzenia ;)



♥ WIEM, ŻE MACIE WIELE PYTAŃ, PISZCIE A W NIEDŁUGIM CZASIE POJAWI SIĘ Q&A♥ 

ZNAJDZIECIE MNIE: 
You can find me:

2 komentarze:

  1. Jak ma na imię twój chłopak? Czym miałaś pomalowane usta na zdjęciach? :) XOXO

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu jest tak mało zdjęć? :))

    OdpowiedzUsuń