HEJTY!!!


Hej :)
Dzisiaj można powiedzieć, że dziwny post,
ale myślę, że potrzebny.
Ukarzę Wam dzisiaj wszystkie hejty które zostały kierowane w moją stronę, 
może niektóre skomentuję :)
  • Śmierdzisz jak spocona dziwka w kościele.
Jestem z ciebie bardzo dumna, że chodzisz do kościoła, ale nie musisz się tym, aż tak chwalić :)
  • Twoja głowa jest jak piłka, okrągła i pusta
Taaak... z piłek to najbardziej lubię, te mięciuśkie z gąbki *.* 



  • Ktoś ci kiedyś powiedział, że jesteś ładna? Bo nie jesteś.
Ktoś ci kiedyś powiedział, że masz mózg? Nie bo to jest oczywiste :) (tylko naucz się go używać :*)
  • znudziło ci sie życie z prostymi zębami?
Zdecydowanie tak :)
  • Gdyby wziąć szpilkę i nałożyć twój mózg na jej główkę to by grzechotka była.
Mleko wlać do rondelka dodać nutellę i mieszać rózgą na średnim ogniu do połączenia składników i uzyskania pianki.Udekorować bitą śmietaną.
  • Grubasie, schudnij w pasie.
Chętnie :) Robię wszystko, żeby schudnąć :)
  • Masz ryj jak kon, tylko wazysz troche wiecej
 Gorąco polecam, Mania Polus :)
  • Bóg nas stworzył bo wiedział co piękne, bóg cie stworzył bo miał zły dzień
Dobrze, że uważasz na religii, gratulacje :)
  • Gdybym miała taką dupę jak ty twarz to by mnie muchy w kiblu wyśmiały
 Serio, bardzo dobry hejt ;) Współczuję, że masz muchy w toalecie :(


  • Jesteś tak biedna ,że jak przechodzisz obok jeziora to Ci kaczki chleb rzucają.    



 Kaczki pozdrawiają :*



To na tyle :) 

Myślę, że nie popełniłam żadnego faux pas 

(jak co to poprawcie mnie w kom)




♥ WIEM, ŻE MACIE WIELE PYTAŃ, PISZCIE A W NIEDŁUGIM CZASIE POJAWI SIĘ Q&A♥ 

ZNAJDZIECIE MNIE: 
You can find me:


1 komentarz:

  1. Hahhh, niezłe! Dobrze, że się tym nie przejmujesz! :D
    P.S Nominowałam cię do Liebser Blog Award. Szczegóły na moim blogu! :)
    malinkamojabajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń