♥ FRIEND TAG 


Hej milusińscy 
Dzisiaj moja w ostatnim czasie ulubiona forma notki, czyli tag.
Szczególnym gościem jest dzisiaj <famfary>
♥ Kasia 
No to zapraszamy :*

Kasia opowiada o mnie, a ja o Kasi ;)

1) Czy kiedykolwiek pokłóciłyście się tak, ze nie odzywałyście się do siebie przez dłuższy czas?
      K: Nie.
      M: Najdłużej to chyba ze dwa dni.

2) Jak często się spotykacie?
      M: Zdecydowanie zbyt rzadko.
      K: Ta wyżej dobrze gada, polać jej :) ... TYMBARKA!

3) Jak i gdzie się poznałyście?
      K: Siedziałyśmy na klęczniku, biskup mówił kazanie, nudziło nam się, więc stwierdziłyśmy, że będziemy wkładać pieniążek do buta. A Mania przez to, że jest ruda, a wcześniej była blondynką, nie umiała go później wyciągnąć.

4) Ile lat się przyjaźnicie?
      M: Ja mam lat 15, wtedy miałam ok 3 lub 2,5, więc za długo :P

5) Wasze ulubione zajęcie.
      K: Mania lubi przeglądać gazetki z modą, najbardziej Harper's Bazaar, który jest obecnie "dizajnerską" podkładką pod leki i wszystko co związane z modą, a jak była mini Mania to projektowała ubranka i tańczyła z mamutem (taboret z Ikei)
      M: Haha. Kasia przepada za leżeniem na  i wpatrywaniem się w sufit. Gra na gitarze i jest uzależniona od Candy Crash Saga.

6) Jedna rzecz która się w drugiej nie podoba i co was w sobie denerwuje?
      M: Że tak daleko mieszka i nie chce jej się do mnie przyjechać.
      K: Że mieszka na trzecim piętrze i muszę tak wysoko wchodzić po schodach.

7) Jedna rzecz która się w drugiej podoba.
      K: Masz fajne nogi.
      M: cooo? A ty masz fajne włooosy i koteła <3

8) Wasze ulubione wspomnienie.
      M: Urodziny Kasi, nwm które, ale piekłyśmy pizze i oglądałyśmy filmy i spałyśmy na dywanie.
      K: Sylwester kiedy Mańka otwierała przeterminowane o 5 lat truskawkowe Piccolo o wannę.
     M: Smakował jak kompot -,-

9) Opiszcie siebie w jednym słowie.
      K: Rude.
      M: Leniwiec.

10) Jeśli mogłybyście wyjechać to gdzie i dlaczego akurat tam?
      M: Kasia to by najchętniej pojechała do Niemiec, bo uwielbia ten język, ale plus bo jest tak Primak <3
Ale tak serio, to do Skandynawii, bo szą tam piękniusie widoczki. :)
      K:Mania pojechałaby do Kanady, bo jest tam oryginalny syrop klonowy i hokeiści <3

11) Wasze ulubione danie.
      K: Wszystko co jest do zjedzenia, nawet owsianka, która smakuje jak proszek do prania.
      M: Jedzenie mojej mamy i pomidorki z sosem czosnkowym i serkiem.

12) Wymarzona praca Twojej przyjaciółki ?
      M: Lekarz.
      K: Krytyk kulinarny, jesz i ci a to płacą.

13) Ulubiona marka kosmetyczna Twojej przyjaciółki ??
      K: M.A.C, Chanel, Clinique
      M: Avon i Under 20

14) Komu zajmuje dłużej wyszykowanie się rano?
      M: MI!
      K: Rudej.

15) Ulubiona pora roku Twojej przyjaciółki ?
      K: Lato.
      M: Zima.

16) Ulubiona piosenka Twojej przyjaciółki ?
      M: Tajne znaki, Luxtorpeda
      K: Obecnie Mała, Rogucki

17) Szpilki czy płaskie buty ?
      K: INO GLANY!!
      M: Płaskie, New Balance, Converse.

18) Spodnie czy sukienki ?
      M: Kasia woli spodnie, chociaż nosi spódniczki częściej niż ja.
      K: Zdecydowanie spodnie.

19) Komedia, horror czy filmy romantyczne ?
      K: Ino BAJKI!
      M: KOCHAMY Kubusia Puchatka :)

20) Samsung czy Iphone ?
      M: SONY.
      K: Mania kocha Iphony :)

21) Ulubiony film ?
      K:Twój na zawsze, czyli Remember me
      M: Bogowie.

22) Macie wspólne hobby?
      M i K: JEDZENIE!!!!

23) Czy mamy podobne/wspólne cechy?
      K i M: wredota :P

24) Jaki jest Twój ulubiony program telewizyjny ?
      M i K : Tap MADL <3

25) Jak pieszczotliwie na siebie mówicie?
      K: Maaaniaaaa.
      M: Kasinka.

♥ WIEM, ŻE MACIE WIELE PYTAŃ, PISZCIE A W NIEDŁUGIM CZASIE POJAWI SIĘ Q&A♥ 

ZNAJDZIECIE MNIE: 
You can find me:

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy tag :) Fajnie, że zrobiłyście go we dwie :)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog , zapraszam do mnie :)

    http://zyciewmegapikselach.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super odpowiedzi, najbardziej mnie rozwaliła ta odpowiedź z picolo że smakował jak kompot XD
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na post! :D

    Zapraszam :)
    http://paper--flower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń