♥ SWEATER WEATHER TAG 




Hej !
Jak już można zauważyć, jesień w pełni :D
Ja może nie jestem jakąś wielką fanką jesieni, ale uwielbiam swetry 
Dlatego właśnie postanowiłam zrobić dla was ten tag ;)
Zapraszam :*
1) Ulubiony, jesienny zapach świecy?
      Zdecydowanie u mnie w pokoju króluje lawenda, chociaż moim ulubionym zapachem jest zielona herbata.
Hebe, ok 5 zł

2) Kawa, herbata czy gorąca czekolada?
      Uwielbiam herbatę z Lipton i gorącą czekoladę, jak już mogliście zauważyć na moim ig ;)


3) Najlepsze jesienne wspomnienie.
      Nie wiem, na prawdę, wybaczcie :*

4) Jaki trend w makijażu wolisz: ciemne usta czy kocie kreski eyelinerem?
      Ja za bardzo nie lubię u siebie ciemnych ust, więc tak jak przez cały rok, stawiam na kocie kreski :)

5) Najlepszy zapach na jesień.
       CYNAMON.

6) Ulubione jedzenia na święto zmarłych. (org. dziękczynienia)
       Zdecydowałam się wybrać Wszystkich Świętych, ponieważ bardzo kojarzy mi się z jesienią. Smakiem tego święta, u nas na śląsku są FUTERMELOMKI. Nie wszyscy mieszkający na śląsku wiedzą co to jest. Oprócz tego u nas w rodzinie są to wytwory z Bujakowa, od państwa Widera.

  • Futermeloki – ciemne pierniczki krajane i oblane cukrową polewą.
  • Krajanka lub kostka czekoladowa – pierniki w polewie czekoladowej przekładane konfiturami lub marcepanem.
  • Paruzelki – pierniki białe w lukrze cukrowo-miętowym.
  • Makrony – ciasteczka wyrabiane z białek z dodatkiem kokosu lub bez.
  • Kartofelki marcepanowe – małe kulki z masy marcepanowej obsypane kakao.
  • Kokosfloki – małe, miękkie kolorowe cukrowe cukierki.
  • Zozwory – małe kostki cukrowe o smaku imbirowym lub miętowym.
  • Kolorowe galaretki w cukrze.
  • Gumki, myszki – pianki smakowe
7) Jak wygląda jesienna pogoda w miejscu, w którym mieszkasz?
      Mieszkam w Polsce i jest tak średniawo. Deszcze, czasami przymrozki i mgły.

8) Twój ulubiony sweter to...
      M&S <3

9) Jaki jest twój must-have lakierowy tej jesieni?

      Matowy szary z Wibo

10) Piłka nożna czy wskakiwanie w stosy liści?
      Trudne pytanie. Lubię liście i lubię oglądać mecze, ale chyba wygrywa piłka nożna.

11) Obcisłe, dopasowane, rurki czy legginsy?   
      Ja ogólnie do szkoły nie lubię nosić legginsów i wybieram oczywiście jeansy. :)

12) "Wojskowe buty" czy UGG?
      Huntery. Ostatnio je pokochałam. Sama jeszcze nie mam, ale już poluję.

13) Czy smak dyni jest przereklamowany?
      Zdecydowanie nie. Wydaje mi się, że właśnie dynia wróciła do łask. Tak jak np. PSL w Starbucksie i dżem mojej mamy, gdzie dynia smakuje jak pomarańcza <3

14) Ulubiony jesienny program TV?
       Top Model.

15) Jaka piosenka naprawdę przenosi Cię w jesienny nastrój?



♥ WIEM, ŻE MACIE WIELE PYTAŃ, PISZCIE A W NIEDŁUGIM CZASIE POJAWI SIĘ Q&A♥ 

ZNAJDZIECIE MNIE: 
You can find me:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz