♥BLOGMAS! #3

♥CHRISTMAS TAG!♥

Ooooooooh
Snow is falling, all around me
Children playing, having fun
It's the season, love and understanding
Merry Christmas everyone



Hejeczki :*
Od dzisiaj do środy notki będą się pojawiały codziennie.
Miałam plan, żeby zacząć świąteczny tydzień z "mic" w środę,
ale niestety szkoła pokrzyżowała mi plany, no cóż.


1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
* Prezenty kupione już huhu temu, parapet też dawno przystrojony, ale jedzonko, czyli np. pierniczki będziemy robić dopiero jutro. :)

2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
* Mama mi kupiła, ale powiedziałam, żeby dała mojemu kuzynkowi ;)

3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
* Barbie i dziadek do orzechów i jeszcze pewne niespodziewane filmy, które pojawią się w jutrzejszej notce :)

4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
* Nie wiem. Pamiętam jak kiedyś dostałam Barbie z pieskiem który mógł być w ciąży i mieć małe.
Oczywiście po pięciu minutach nie wiedziałam gdzie jest jeden szczeniaczek i okazało się, że jest w makówce.

5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
* Jedziemy do babci do Dąbrowy, w tym roku do Czerwionki ;) Przygotowania, dzielenie się opłatkiem, jedzenie <3 prezenty, potem jakieś pogawędki, oglądanie jakiegoś filmu i pasterka ;)

6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
* Pierogi <3 uwielbiam je! Ale poza jedzeniem, to te wszystkie spotkania z rodziną i szopki. :)


7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
* Chyba takie jak w każdym domu.

8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
*Jutro się dowiecie ;)

9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
* moja choinka jest żywa, średnia, w białych kolorach, mamy lampki z piórkami, zwykłe białe i bombkowe. Na naszej choince jest tylko 6 bombek - są białe i wyglądają jak Rafaello :P  

10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
* Zapach pierogów, cynamonu, pomarańczy i pomarańczy z cynamonem.


11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
* białe, te z piórkami są naprawdę przepiękne <3

12. Odliczasz dni do świąt?
* tak! Tak! TAK! TAAAK!!!

13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
* biały lub nude :)

14. Ulubiony zimowy napój?
* Kakałooo! <3 i kompot z mirabelek :)

Do jutra! :*


♥ WIEM, ŻE MACIE WIELE PYTAŃ, PISZCIE A W NIEDŁUGIM CZASIE POJAWI SIĘ Q&A♥ 



ZNAJDZIECIE MNIE: 

You can find me:

https://www.facebook.com/rdzawa.na.tak

http://rdzawa-na-tak.tumblr.com/
http://ask.fm/MaRysiekMarysiaPolus
http://instagram.com/_world_is_free_

poluska130699@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz