♥BLOGMAS #5♥

♥INSPIRACJE ♥


W tym samym czasie dziesiątki mil stamtąd
Mały chłopiec pomyślał życzenie tego samego dnia
Żeby cały świat stał się dobry
I święty Mikołaj usłyszał, co mówi
Mam marzenia i mam miłość
Mam moje stopy na ziemi
I rodzinę obok mnie
Możesz wysłać trochę radości ?
Z moimi pozdrowieniami dla reszty
Ludzi ze wschodu i zachodu ,i
Może raz na jakiś czas
Spraw mojej babci powód do uśmiechu
W czasie uśmiechów
Jest zimno, ale będziemy zamarzać w stylu
Pozwól mi spotkać dziewczynę tego dnia
Chcę rozprzestrzenić trochę miłości w ten sposób
Będziemy mogli pozwolić naszym duszom pobiec wolno ,i
Ona może doznać trochę radości ze mną

Hejka kochani!
Ten radosny czas...
Jutro jadę do babci u której spędzam tegoroczną Wigilię :)
Nie wiem czy wiecie, ale jestem kompletnym beztalenciem jeżeli chodzi o DIY.
Poszperałam troszkę po internetach i znalazłam kilka pomysłów na fajne ozdoby :)
Zapraszam :)














Idę się pakować, hohoho, papatki :*

♥ WIEM, ŻE MACIE WIELE PYTAŃ, PISZCIE A W NIEDŁUGIM CZASIE POJAWI SIĘ Q&A♥ 



ZNAJDZIECIE MNIE: 

You can find me:







poluska130699@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz