I <3 Steve Jobs

Hej! Hi! Hallo! 
Co za makabra, trzeci dzień szkoły i już zadanie domowe. -,- I <3 angielski
Miałam dzisiaj super humor, aż nie przyszłam do domu i przez mojego młodszego brata nie mogłam pójść na spotkanie z bardzo ważną dla mnie osobą. 
Szkoda, ale z nudy przeglądam moje apki na ipadzie i znalazłam  audiobooki no i oglądam. Nagle natknęłam się na biografie Stevea Jobsa. Jest po prostu zarąbista! Nie przesądzając. Ujeło mnie już pierwsze zdanie:
Ludzie wystarczająco szaleni, by sądzić, że mogą zmienić świat, są tymi, którzy go zmieniają :D
Całkowicie zaprzecza to mojemu spojrzeniu na świat. Jest bardziej pesymistyczny, ale dzięki niemu chcę zmienić swoje spojrzenie na świat i ludzi. Wcześniej, zawsze powtarzałam:
Nie rozumiem ludzi nie lubię ludzi -,-
Haha, sama się nabijam ze swojej głupoty :P

Na razie tyle, bo musze ściągnąć jakiś program, żeby zamieszczać tutaj zdjęcia z pada.:/

Pozdrawiam, Mania:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz